..........................* κιτρινισμένες λιθογραφίες * για τον Άνθρωπο και τις αξίες που χάνονται στην εποχή μας...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
..."Σκέφτομαι πως αυτά τα τρία συστατικά πρέπει νά 'χει η ζωή: το μεγάλο, το ωραίο και το συγκλονιστικό. Το μεγάλο είναι να βρίσκεσαι μέσα στην πάλη για μια καλύτερη ζωή. Όποιος δεν το κάνει αυτό, σέρνεται πίσω απ' τη ζωή. Το ωραίο είναι κάθε τι που στολίζει τη ζωή. Η μουσική, τα λουλούδια, η ποίηση. Το συγκλονιστικό είναι η αγάπη...........Νίκος Μπελογιάννης

~


................................... Οι περισσότεροι από εμάς δεν ζούμε τα όνειρά μας, επειδή ζούμε τους φόβους μας

Μετάφραση (Translate)

Powered By Blogger

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

Ἐξ ἀποστάσεως Μαθήματα Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν Ἐνηλίκων καὶ Παίδων

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΜΕ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΤΜΗΜΑ Α: Ηλικίες 6-8 ετών
ΤΜΗΜΑ Β: Ηλικίες 9-12 ετών

ΔΩΡΕΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ
Είναι πλέον επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών από μικρή ηλικία όχι μόνο προλαμβάνει τις μαθησιακές δυσκολίες, αλλά και ενεργοποιεί τον εγκέφαλο των παιδιών με μοναδικό τρόπο, ώστε αφ' ενός να έχουν αυτά καλλίτερες μαθησιακές επιδόσεις, αφ' ετέρου να αναπτύσσονται ηθικά και πνευματικά.
"Στο δείγμα των παιδιών ηλικίας 6-9 ετών που εξετάστηκαν, διαπιστώθηκε ότι η εκμάθηση των αρχαίων ελληνικών και της ιστορικής ορθογραφίας επιδρά θετικά στις οπτικοαντιληπτικές ικανότητες και λειτουργίες των παιδιών, τις οποίες αναπτύσσει με επιταχυνόμενο ρυθμό. Το αποτέλεσμα αυτό συνδέεται με το είδος του ερεθίσματος: η εκμάθηση γίνεται με κείμενα, που εμπεριέχουν περισσότερα οπτικά σημεία: τόνους και πνεύματα. Το υποκείμενο ουσιαστικά εξασκείται σ'ένα πιο σύνθετο οπτικό ερέθισμα, το οποίο απαιτεί εστίαση της προσοχής, ώστε να το αναπαραγάγει. Έτσι, φαίνεται να ωριμάζουν ταχύτερα: α. οι οπτικές λειτουργίες (οφθαλμικές κινήσεις, διοφθαλμικός συντονισμός), β. οι γνωστικές λειτουργίες, όπως η Αντίληψη (Διακριτική ικανότητα) και η Μνήμη (Μνημονική συγκράτηση). Η ωρίμανση των Οπτικοαντιληπτικών και Γνωστικών ικανοτήτων και λειτουργιών, που επιτελείται με την συστηματική εξάσκηση και, ως γνωστόν, συνδέεται με την εκμάθηση της γραφής και της ανάγνωσης, συνεπάγεται την ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΘΕΤΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ. Εξ αυτού συνεπάγεται ότι η εκμάθηση των αρχαίων ελληνικών και της ιστορικής ορθογραφίας ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΜΦΑΝΙΣΘΕΙ."
(από το βιβλίο των Ι. Τσέγκου, Θ. Παπαδάκη, Δ. Βεκιάρη "Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΤΟΝΩΝ")
Σε πείσμα λοιπόν όσων εξακολουθούν να θεωρούν τα αρχαία ελληνικά "νεκρή γλώσσα", εμείς απαντούμε με τα παιδικά μας μαθήματα.
Μέσα από διαδραστικά παιχνίδια, ζωγραφική, ιστορίες αλλά και την χρήση των αξιολογότερων βιβλίων αρχαίων ελληνικών για παιδιά, ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ, ΠΑΙΖΟΥΜΕ, ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΜΕ!!!
Και όλα αυτά από την άνεση του σπιτιού μας, από όποιο μέρος του κόσμου και αν βρισκόμαστε...
ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ, στείλτε μήνυμα μέσω της παρούσας σελίδας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο n.paxinou@gmail.com
~~~~~~~~~~~~
Ἐξ ἀποστάσεως Μαθήματα Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν Ἐνηλίκων καὶ Παίδων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου